duminică, 4 mai 2008

Pepe: „Am câştigat la loterie când am venit la Steaua”

Pepe: „Am câştigat la loterie când am venit la Steaua”

Pepe: „Am câştigat la loterie când am venit la Steaua”

Columbianul „Pepe” Moreno a acordat un interviu inedit unei publicaţii sportive din Columbia, El Pais Cali, în care a vorbit despre modul în care s-a acomodat la Steaua şi mai ales despre viaţa sa în România, atât fotbalistic, cât şi personal.

“În România se lucrează foarte tare, de aceea orice moment de odihnă este important. dacă vom câştiga derbiul cu Dinamo, putem fi campioni. Ar fi o fericire foarte mare pentru mine, pentru că am câştigat încrederea, am redevenit la forma care m-a consacrat în America. În Argentina nu am avut multă continuitate la Independiente, însă aici am avut-o, am încrederea tuturor: am evoluat în aproape toate partidele, am marcat goluri...atunci pot spune că am adus mult la acest titlu. Mulţumită lui Dumnezeu şi muncii mele, aş putea spune că am câştigat la loterie. Steaua a anunţat deja clubul Independiente că vrea să mă transfere definitiv. Cel mai probabil săptămâna viitoare voi semna noul contract", a declarat extrem de bucuros Jose Alcides Moreno Mora

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu