marți, 18 noiembrie 2008

Multumim Hagi!!!

A fost Hagi! Singurul si unicul Hagi!

Gazeta Sporturilor a lansat un DVD cu marele Hagi , “Regele” nostru , al fotbalului romanesc , al inimilor noastre de microbisti.”Luati-l acasa , merita” suna un mesaj spre a te face sa cumperi DVD-ul si bineinteles l-am luat. Dar nu a fost usor , nu pentru ca ar avea o greutate mare :D , ci pentru ca la 7:30 dimineata pur si simplu se epuizaze aproape toate ziarele , bineinteles si DVD-urile cu Hagi. Am intrebat la jumatate din chioscurile de ziare din oras ca sa gasesc o Gazeta. Un vanzator la intrebarea mea : “Aveti Gazeta Sporturilor?” ; imi raspunde : “Nu , dar nu is eu de vina , Hagi e vinovatul” :)) Aveam sa ma gandesc ca poate o sa am “norocul” sa nu-l gasesc , dar in plimbarea mea de dimineata prin oras , obligat de Hagi fiind si intreband pe la chioscuri a dat si norocul peste mine , am gasit Gazeta cu DVD. Bineinteles l-am luat acasa. Ba pardon , dupa mine la scoala , iar in ultimile 5 minute ale unei orei in care profa ne-a lasat liber fiind la Informatica ,pun DVD-ul si incepe cu Hagi si pe fundal Holograf- Sa nu imi iei niciodata dragostea” , emotiile m-au cuprins . Ajuns acasa , deschid PC-ul si pun sa ma uit la DVD. Amintiri frumoase , emotionante , faze spectacol , driblinguri naucitoare , suturi senzationale , executii ca la carte toate reusite de un singur fotbalist , Gica Hagi , cel mai bun jucator a tuturor timpurilor al Romaniei. Primul gol care m-a facut sa ma uimesc a fost cel cu Turcia, un 3-0 sec reusit de nationala noastra insa golul lui Hagi a fost de-a dreptul de generic si au urmat altele si altele , contra unor tari ca , Argentina , Columbia , Danemarca , etc. ,in total au fost 35 de goluri reusite , in 125 de meciuri jucate pentru Romania , adevarata echipa de suflet , cum zice chiar el. 1983-2000 , anii in care istoria nationalei Romaniei se confunda cu senzationala cariera a lui Hagi . Victorii de ne uitat contra unor super puteri ca Italia , Danemarca , Anglia , Columbia sau Argentina fac din Romania lui Hagi cea mai buna nationala pe care a avut-o tara noatra, denumita pe buna dreptate “Generatia de Aur” . Momentul de varf a fost bineinteles sferturile de finala a Mondialului din SUA , in care am fost foarte aproape de o intalnire cu o alta mega putere a fotbalului , Brazilia. A urmat optimi de finala in 1998 , la Campionatul Mondial din Franta si a renuntat la nationala in triumf , sferturi de finala EURO 2000. De la retragrea lui Hagi nationala si intreg fotbalul romanesc traiesc din amintiri , frumoase amintiri , insa nu e bine ca fotbalul romanesc sa mai traiasca din amintiri , si poate in scurt timp sa vedem din nou o nationala a Romaniei care sa scoata lumea in strada , pe ploaie , caldura , frig. Dar pana la viitoarele performante ale fotbalului romanesc nu ne ramane de facut decat sa ii multumim Regelui pentru tot ce a facut.

MULTUMIM HAGI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu