joi, 1 mai 2008

Interviu cu fostul stelist Icacob

Iacob s-a ofticat după ratarea monumentală din meciul cu Arsenal

Iacob s-a ofticat după ratarea monumentală din meciul cu Arsenal

Gigi Becali a declarat zilele trecute că vrea ca Lăcătuş să aplice tactica lui Pedrazzini din meciul tur cu Arsenal, iar Pepe Moreno să aibă ocazia pe care a avut-o în acel meci Victoraş Iacob. Fostul atacant al Stelei, în prezent la Kaiserslautern, îşi aminteşte cum s-a apărat Steaua în acea întâlnire din Liga Campionilor.

Salut, Victoraş! Cum îţi merge în Germania?

Tocmai mi-am revenit şi eu după operaţia de menisc şi aştept să joc. N-am vrut să forţez, ca să nu recidiveze accidentarea. Din păcate, echipa nu stă prea bine, se zbate pentru evitarea retrogradării în liga a doua germană.

Gigi Becali a spus că vrea ca Steaua să joace precum în meciul cu Arsenal, când tu ai avut cea mai mare ocazie, dar a declarat că, de această dată, Pepe Moreno va da gol…
Păi, eu îi urez succes şi sper din tot sufletul ca Pepe Moreno să le dea gol dinamoviştilor. Cât priveşte ratarea mea, într-adevăr a fost una uriaşă. Ţin minte şi acum pasa în adâncime dată de Bănel, iar eu am ajuns singur cu portarul şi am vrut să înscriu plasat la colţul lung, dar mingea cred că mi-a sărit şi s-a dus peste.

Mulţi ţi-au reproşat acea ratare la scorul de 0-0, apoi Arsenal a marcat…

Da, dar eu m-am ofticat cel mai tare. Am încercat o execuţie mai pretenţioasă pentru că îmi ieşise într-un meci cu Ceahlăul, dar ştii cum e… În urma unei astfel de faze ori eşti înger, ori demon. Dacă îmi ieşea, eram erou…

Nu vrea tricoul de campion


Cum a fost gândit meciul atunci de Pedrazzini?
E clar că Arsenal era un adversar mult mai puternic. Chiar şi aşa, cred că se intuiseră unele puncte slabe. Trebuia să profităm de unele momente de joc ale lor în care păreau a fi obosiţi. Trebuia să contraatacăm rapid sau să jucăm cu baloane aruncate în adâncime. Trebuia să fim o echipă scurtă, pentru a nu le da spaţii, să fim foarte atenţi în apărare, să ne dublăm.

Cum crezi că va fi cu Dinamo?
Sincer, n-am mai urmărit meciurile Stelei, şi nici ale dinamoviştilor. Mă uit doar pe net la clasamente şi la rezultate. Dinamo nu e Arsenal, iar dacă Steaua are nevoie de un punct, atunci cu siguranţă îl poate lua. Normal că îmi doresc ca foştii mei colegi să iasă campioni. Nici nu mă aşteptam să ajungă pe primul loc după avantajul care îl avea CFR.

Nu vrei tricoul de campion?
Nu, păi ce contribuţie am avut eu? Am deja un tricou de campion la care mi-am adus contribuţia şi de care sunt mândru. Nu mă bucur eu la un tricou la care nu am avut niciun merit.

7 meciuri, dintre care cinci titular, a jucat Iacob pentru Steaua în tur, marcând două goluri
merita tricoul de campion Victoras Iacob? Spune-ti parerea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu